جهاد فرزندآوری(قسمت اول)

جهاد فرزندآوری(قسمت اول)

 

فیلم جلسه سوم:

 

 

صوت جلسه سوم:

 

متن جلسه سوم:

بسم الله الرحمن الرحیم
کارشناس: استاد پوراحمد خمینی
عنوان: جهاد فرزندآوری(قسمت اول)

امروز بحث فرزندآوری، بحث جهاد است. زیاد به گوش مان می خورد که اگر می خواهیم امروز فرزند بیاوریم و فرزند خوب تربیت کنیم یک جهاد است.
ما این را قبول داریم که امروز هم فرزندآوری سختی های خودش را دارد هم تربیت فرزند کار سختی است. اما یادمان باشد قرار نیست در این دنیا در آسایش و آرامش کامل باشیم. این دنیا چند روزی هست که ما مهمانش هستیم و بعد هم باید برویم. هر چه کردیم در این دنیا کردیم….
ما در زمان ائمه اطهار (ع) نبودیم، در زمان امام حسین (ع) نبودیم در حالی که خیلی دوست داشتیم باشیم. اما امروز نائب امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری این فرمایش را دارند که نسل جوان باید تربیت بشود. نسل مومن انقلابی باید آورده بشود و تربیت کرد.
ما مردم خوب و نمونه ایران خیلی به سخن رهبرمان اعتقاد داریم. وقتی که ایشان یک فرمایشی را بیان می فرمایند برای ما واقعا یک اهمیت ویژه ای پیدا می کند و برایمان مسجل می شود. ما دیگر نباید اهل بهانه گیری باشیم. اینجا باید به میدان آمد چون تمرین ولایت مداری، سرباز امام زمان (عج) بودن اینجاست.
اگر ما دوست داریم که سرباز امام زمان (عج) باشیم و زمانی که ایشان می آید و دستوری می دهد اهل بهانه تراشی نباشیم، میدانش امروز گوش دادن به مقام معظم رهبری است. حواسمان باشد که امروز اگر آقا دستور داددند بر ما لازم است که توجه کنیم. تمرین سرباز امام زمان (عج) بودن امروز در مطیع بودن نسبت به فرمایش های مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و نائب ایشان می باشد. اگر در اینجا آزمون را پیروز شدیم به وقتش در رکاب امام زمان (عج) هم پیروز خواهیم بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.